05.03 4 роки тому

Ворожки, колектори та управителі. Хто і що докучає мешканцям міста - на прийомі Ольги Бабенко

05.03.2020 19:36

Суспільство - це, по суті, велика родина. Багато що залежить від нашого вміння домовлятися, йти на компроміси, з усією відповідальністю виконувати свою роботу. Кожен прийом керівника Криворізької організації ВО «Батьківщина» - калейдоскоп історій, які слугують реальним підтвердженням цього. Так, один незакритий люк може стати причиною трагедії цілої сім'ї, дзвінок бездушного колектора укласти на лікарняне ліжко, а бюрократичні відписки з проблем одного будинку - стати початком комунального колапсу на цілій вулиці.

Питання і рішення сьогоднішнього прийому:

  • «Ворожіння на нервах сусідів». Звернення з приводу незаконної діяльності з надання послуг, пов'язаних з віщуванням майбутнього в багатоквартирному будинку. Постійний кругообіг незнайомців в під'їзді викликає певні побоювання і створює незручності сусідам;
    Надано юридичну консультацію. Рекомендовано звернутися до поліції, зареєструвавши звернення про подібного роду діяльність офіційно.
  • «Ні лічильників, ні каналізації». Житель Покровського району звертає увагу на проблему будинку по вулиці Ракітіна. Відсутній загальнобудинковий теплолічильник, довгі роки не вирішується питання щодо проведення центральної каналізації. Від інстанцій, до яких зверталися мешканці - тільки відписки;
    Буде складено депутатське звернення до відповідних інстанцій.
  • «Чи є душа у колекторів?» Консультація з банківського питання: сім'я вимушено взяла кредит на лікування чоловіка. Зараз люди живуть в постійному страху від дзвінків колекторів. Звучать цілком реальні погрози, заявники цікавляться своїми правами і можливостями тих, хто погрожує забрати майно;
    Надано розгорнуту юридичну консультацію.
  • «Велика родина». Звернення з питання отримання статусу «Будинок сімейного типу». Сім'я виховує 5 своїх дітей, ще четверо дітей знаходиться під опікою;
    На прийомі вдалося зв'язатися з начальником служби у справах дітей міськвиконкому. Разом з Ольгою Бабенко заявниця піде на прийом до керівника вже завтра.
  • «Будинок, який сповнений негараздів». Житель звернувся за цілою низкою застарілих проблем будинку: чи не асфальтована прибудинкова територія, зруйнований ґанок, підтоплення у підвалі. Управитель - «Жітлокомцентр»;
    По кожному з питань будуть складені окремі депутатські звернення.
  • «Лист вгору». У зв'язку з невирішеним пенсійним питанням криворізький шахтар прийняв рішення звернутися колективним листом до голови ВО «Батьківщина» Юлії Тимошенко;
    Керівник Криворізької організації Ольга Бабенко дала слово обов'язково передати листа від шахтарів особисто в руки Юлії Володимирівни.
  • «Замість крапель дощу - цегла». Звернення з питання руйнування покрівлі - з даху буквально падає цегла. Ситуація загострилась після липневого урагану. Обіцянки компанії-управителя жителі чують, та реальних справ не бачать;
    Буде складено депутатське звернення до «УЮТ-2011» і далі.
  • «Лабіринт домашніх проблем». Асфальтування прибудинкової території, заміна аварійних люків, обрізка дерев - це неповний список проблем мешканців будинку, управителем якого є компанія «ДомКом»;
    Будуть складені депутатські звернення до інстанцій, відповідальних за кожне з питань.
  • «Маємо право». Консультація з питання перерахування коштів за пільгою, як дитині війни;
    За підсумками дзвінка Ольги Володимирівни до управління соцзахисту - «пільги і субсидії перераховуються, але спостерігаються проблеми з їх отриманням. Рекомендується особисто звернутись до банку, отримати виписку та пред'явити документ відділу соцзахисту району проживання заявника».

Схожі статті по темі